Διδακτική επίσκεψη στο Τμήμα Επιστήμης Τροφίμων & Διατροφής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Την Δευτέρα 27 Απριλίου 2026, ομάδα μαθητών των τμημάτων Α1 και Α2 του σχολείου μας επισκέφτηκε το Τμήμα Επιστήμης Τροφίμων & Διατροφής – Σχολή Γεωπονικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στο πλαίσιο των δράσεων του περιβαλλοντικού προγράμματος “Καλλιέργεια της Ελιάς – Διαχείριση των προϊόντων της” που έχει αναλάβει. Αρχικά, ο Πρόεδρος του Τμήματος, Αναπληρωτής Καθηγητής κος Ιωάν. Γιαβάσης έκανε μια σύντομη παρουσίαση του Αναλυτικού προγράμματος του Τμήματος και των δυνατοτήτων που αυτό προσφέρει σε επιστημονικό και επαγγελματικό επίπεδο. Στη συνέχεια, η κα. Ευαγγ. Τίγκα, Επίκουρη Καθηγήτρια, αφού αρχικά έκανε μια σύντομη ιστορική αναδρομή, παρουσίασε στους μαθητές αναλυτικά τις ποικιλίες της ελιάς, τους τρόπους καλλιέργειάς της, τις μεθόδους συγκομιδής και επεξεργασίας της, ενώ πρόσθετα μας ενημέρωσε για τα είδη βρώσιμου ελαιόλαδου. Τέλος, οι δύο Καθηγητές ξενάγησαν τους μαθητές στα εργαστήρια των διαφόρων Τομέων του Τμήματος, κάνοντας παράλληλα και μια σύντομη αναφορά των εργασιών που πραγματοποιούνται στο καθένα. Η ολοκλήρωση της επίσκεψής μας συνδυάστηκε με μια αναμνηστική φωτογραφία με τους Καθηγητές του Τμήματος στην είσοδο της Σχολής.






