Συμμετοχή του 2ου ΓΕΛ Καρδίτσας στην δράση “Μίλα τώρα” από τον Οργανισμό “Το Χαμόγελο του Παιδιού”.
Με αφορμή τη 6η Μαρτίου – Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Ενάντια στην Ενδοσχολική Βία και τον Εκφοβισμό, «Το Χαμόγελο του Παιδιού» υλοποίησε για 13η συνεχή χρονιά την πανελλαδική εκστρατεία «ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ».
Στη φετινή δράση συμμετείχαν 30.543 μαθήτριες και μαθητές από 1.083 διαφορετικά σχολεία ανά την χώρα, ενώνοντας τις φωνές τους ενάντια στον ενδοσχολικό εκφοβισμό.
Το σχολείο μας συμμετείχε στην συγκεκριμένη δράση μέσω της δημιουργίας ενός podcast από τους μαθητές Κοκκινάκο Γιώργο & Λουκά Αποστόλη σε συνεργασία με την Ψυχολόγο του σχολείου μας Πλατιά Ε.. Την γενική εποπτεία της δράσης είχε η εκπαιδευτικός του σχολείου μας κα. Θέου Ε.





